آرزوها
آرزوها



 

دوستت میدارم

بیشتر از آنچه تابحال داشته ام

دوستت میدارم

به اندازه ی عشقی که به قلبم بخشیدی

به تعداد شاخه های گلی که به من هدیه دادی

دوستت میدارم

آنقدر که دوست داشتن را می دانی

هزار بار بیشتر از آنچه دوستم میداری

دوستت میدارم

هزار بار بیشتر از ...

عشق من به اندازه ی همین وجود ناچیز من است

عشق من به اندازه ی همین قلب کوچک من است

همین وجود ناچیز و قلب کوچکم را تقدیمت می کنم

مرا ببین ؛ فقط همین

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در دو شنبه 26 تير 1388برچسب:, ساعت 1:19 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar